Większość dostępnych na rynku rowerów z kołami o średnicy 26” lub 28” nadaje się do montażu silnika pomocniczego. 

  • Z uwagi na dodatkowe obciążenia wynikające z napędu silnikowego, zalecamy  zastosowanie roweru co najmniej średniej klasy
  • Rekomendujemy ramę typu męskiego z uwagi na wyższą wytrzymałość ramy. Ponadto taka rama umożliwia zastosowanie dodatkowego zabezpieczenia stabilizującego mocowanie silnika.
  • Rama powinna charakteryzować się nie resorowanym tyłem.
    Silnik jest umieszczony między tylnym kołem i siodłem, co praktycznie nie pozostawia już przestrzeni na skok koła


Optymalnym wyborem dla tego typu napędu są

  • rowery górskie
  • rowery crossowe
  • rowery trekkingowe


Typowe parametry techniczne dla roweru górskiego z silnikiem Honda GX25:

  • prędkość maksymalna bez pedałowania 40 km/h
  • prędkość z pedałowaniem umiarkowanym 45 km/h
  • maksymalna, chwilowa prędkość z pedałowaniem 60 km/h
  • średnie zużycie paliwa 1l/100km


Typowe parametry techniczne dla roweru crossowego z silnikiem Honda GX25:

  • prędkość maksymalna bez pedałowania 45 km/h
  • prędkość z pedałowaniem umiarkowanym 50 km/h
  • maksymalna, chwilowa prędkość z pedałowaniem 65 km/h
  • średnie zużycie paliwa 1l/100km


Przykładowe ceny:

  • rower Centurion Backfire 100 wyposażony w zestaw z silnikiem Honda GX 25, cena 4600 zł
  • rower Centurion Cross Line 100 wyposażony w zestaw z silnikiem Honda GX 25, cena 4600 zł
  • rower Centurion Backfire 300 wyposażony w zestaw z silnikiem Honda GX 25, cena 4900 zł
  • rower Centurion Cross Line 300 wyposażony w zestaw z silnikiem Honda GX 25, cena 4900 zł

Na zakupione u nas rowery Cannondale, Centurion i Dahon wyposażone w zestawy napędowe udzielamy rabatu w postaci bezpłatnego montażu